Мій TBS Discovery. Build-log. День 1 – паяння

Сьогодні почав збирати свого квадрокоптера, коротку опишу процес:

Почав з паяння ESC до рами (фотки, переважно, будуть чужі – в мене такий бардак на столі стояв, що не до фоткання було).

Вчасно згадав, що для ESC, в яких відсутня OPTO-розв’язка (тобто вони містять BEC – пристрій для живлення приймача), потрібно акуратно деактивувати середній червоний дротик, бо інакше можна все спалити до чорта. Так і зробив згідно інструкції:

Після цього перейшов безпосередньо до пайки.

Припаяв до нижньої плати рами кабелі живлення ESC. Червоненький до плюса, чорненький – до мінуса. На картинці наявний ще припаяний TBS Core – така собі приблуда від TBS, яка дозволяє керувати напругою + виконує функцію примітивної OSD. Я наразі відмовився від цієї штучки, тому уявіть, що плати в зеленому квадраті – немає:

tbs-discovery-esc-soldering

В одному моменті треба бути уважним, місце паяння правого заднього ESC потрібно не сплутати з контактами для батареї:

tbs-discovery-esc-soldering1

 

Далі паяємо власне кабель для підключення батареї (XT60 pigtail cable):

tbs-discovery-xt60-pigtail-soldering

Далі припаюю живлення NazaVU:

naza m lite VU soldering

Далі трохи помучився – треба припаяти 2 серво-піни – один під верхньою платою – кабелі від нього підуть до Naza-контролена, інший на верхній платі – до нього йдуть серво-кабелі від радіо-приймача.

Схема ніби класична – зачистка/флюс, вставляєм конектор в плату, тимчасово закріплюєм скотчем, запаюєм 2 крайні протилежні ніжки – щоб закріпити конектор на платі, забираєм скотч, запаюєм решту ніжок.

Так от, паяти ніжки по одній – дуже нудно получалось, тому я вальнув трохи припою і розмазав його паяльником по ніжках. Не знаю чи це правильно, але получилось швидко і гарно. Тут важливий момент – ніжки не можуть стикатись одна з одною – бо станеться коротке замикання!

Ось так виглядає описана процедура для конектора під верхньою платою:

tbs discovery soldering

А так – для конектора над верхньою платою:

tbs discovery soldering1

Все, основна частина паяння завершена, хіба наприкінці ще конектори до моторів/ESC припаяти.

Я ще виконав перевірку щойно припаяних серво-конекторів – чи правильно йдуть доріжки і чи не коротить десь. Для цього згодилась “пищалка” в мому вольтметрі. Це добре, бо я вже був вирішив шо вона нафік не нужна і мене продавець на радіоринку здурив, щоб отримати на 5 грн більше )))

Тут на відео гарно показано, як цю перевірку виконати:

https://www.youtube.com/watch?v=gZejnI_Y0zE&feature=youtu.be&t=14m39s

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>