Нарешті. Maiden Flight!

Нарешті настав той день коли ))

Вийшли ми з дружиною в поле за містом і я почав готуватись до першого польоту.

Почав з калібрування компаса Naza. Його потрібно робити обов’язково перед першим підйомом в повітря, а також всі наступні рази, якщо:

  • Ви змінили місце польотів
  • Вносились конструктивні зміни в будову коптера, які б могли вплинути на електромагнітне випромінювання (а краще взагалі після кожної переробки коптера)

Процедуру калібрування детально описано в мануалі по Naza Lite (лінки в попередньому пості), але я продублюю, бо там небагато))

1. Вийти на місце польотів. Бажано, щоб воно було не поблизу ЛЕП, покладів заліза, чи інших штук, що створюють магнітні поля

2. Відкласти подалі від коптера телефони, ноутбуки і інші електроприлади

3. Включити радіо-апаратуру  та подати живлення на коптер

4. Швидко проклацати тумблером переключення польотних режимів 6-10 разів між режимами Manual та GPS, для входу в режим калібрування. Коли LED засвітиться стабільним жлвтим кольором – режим калібрування активний. Так воно виглядає

5. Повернути коптер в горизонтальну площину і покрутити на 360 градусів, поки не загориться зелений діод.

6. Повернути компас у вертикальну площину, носом донизу, і знову покрутити на 360 градусів, поки LED не згасне.

Ілюстрація до пунктів 5 і 6:

Naza-m-gps_compass_cali

7. Якщо ж сталась якась помилка, LED мигатиме швидко червоним, а значить процедуру варто повторити

8. Якщо все пройшло успішно – можна відключити-включити живлення коптера, дочекатись, поки Naza зафіксує точку “Home” – чотирма короткими зеленими блиманнями, включити режим GPS чи Atti і можна злітати :)

Повертаємось до мого першого польоту…

Відкалібрував компас, включив в режим Atti і… полетів.

Але приплив адреналіну так стукнув в голову, шо я втратив контроль над коптером (хоч до того добре навчився вже літати на Hubsan X4) і довелось зронити його в траву.

Обійшлось без втрат.

Далі пойняв, що краще почати літати в режимі GPS.

Знову злетів і цього разу політав гарно. Правда, наприкінці відкрутився 1 пропелер (припускаю, що від першого падіння) і знов трішки впав.

Тому, обов’язково треба купити або кріплення пропелерів зі зворотньою різьбою для двох моторів, або Loctite 243 (синій), або спеціальні lock nuts.

Пропелери в першому польоті були абсолютно не збалансовані, віброзахисту камери теж не було. Тому відео получилось страшненьке, але я був щасливий:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>