Мій TBS Discovery. Build-log. Smoke Test

Признаюсь чесно, замучує писати такі детальні пости. Тим більше, якщо квадрокоптер вже давно зібраний і навіть трохи облітаний. Все-ж я трохи недооцінив необхідні зусилля. Ну але треба довести справу до кінця, вдруг полегшу життя хоч одному такому ж нубу, яким був я, коли вирішив зібрати коптера :)

Перед першим підключенням живлення перевіряємо “критичні точки”:

  1. Силові кабелі батареї правильно припаяні – червоний до (+), чорний до (-). Припаяні вони до роз’єму батареї, а не ESC
  2. Кабелі від 4 ESC коректно припаяні - червоний до (+), чорний до (-)
  3. Naza VU кабелі теж припаяні правильно - червоний до (+), чорний до (-)
  4. 2 серво-конектора виглядають акуратними, нічого не закорочено
  5. Пропелери НЕ прикручені до моторів
  6. Мотори та ESC з’єднані між собою
  7. Всі серво-кабелі підключені: від Naza MC (головний контроллер) до серво-пінів на внутрішній стороні верхньої плати, та від ресівера до серво-пінів на зовнішній стороні верхньої плати. Полярності при цьому не переплутані
  8. GPS та Naza VU приєднані до Naza MC

tbs-discovery-smoke-test

А тепер наступає той неповторний момент – “загориться, чи ні?”. Приплив крові з адреналіном, приємне збудження… ))

Одним словом, підключаємо батарею:

tbs-discovery-smoke-test-battery-connect

В результаті повинно:

  • Пролунати кілька приємних вуху звуків
  • Naza VU світодіод має почати швидко мигати
  • Мотори можуть трошки порухатись – протягом долі секунди. Але не крутитись
Якщо піде якийсь дим, чи ще якісь підозрілі речі стануться – потрібно негайно від’єднати живлення батареї

Ну а якщо не піде – значить все круто, і можна остаточно скручувати раму до купочки :)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>