Мій TBS Discovery. Build-log. День 2 – прикручування болтіків

Почалось все з того, що виявилось, що я купив неправильну викрутку – зашироку. А їх то треба аж дві, вужчі. Помилився, недочитав ))

Поїхав шукати на радіобазар, не знайшов з якісної твердої сталі, довелось взяти в Praktiker набір за 60 грн. Попри побоювання – викрутки виявились цілком придатними до використання.

Отже, запам’ятайте – потрібно одну шестигранну викрутку на 2 мм, і одну таку ж тільки на 1 мм :)

Ну поїхали… Почав з приєднання двох кабелів від Naza VU до головного блоку Naza: кабель з 4 дротиками в гніздо Led, а кабель з трьома дротиками – в гніздо X3:

naza VU connecting

Потім підключив кабелі від кожного ESC до портів M1-M4 Naza. Дуже важливо дотримуватись правильного порядку підключення, такого, як на картинці:

connecting-ESCs-and-NAZA

Прикручуємо до нижньої плати 8 червоненьких “стояків” (вони ж спейсери – spacers). 2 середні стояки можна прикрутити в як в передньо-середній позиції, так і в середньо-середній ))

Вони виступають блокерами для просування батареї в середину корпуса, а це, в свою чергу впливає на центр ваги коптера, який має бути в чітко встановленому місці (про це поговоримо згодом). Пишуть, що для батарей з більшою ємністю (важчих) бажано прикручувати спейсери в передньо-середню позицію, але я не розумію, куди потім діти кабель від GPS, який конектиться до Naza, тому для своєї 4000 mah батареї прикрутив спейсери в середньо-середній позиції:

TBS-discovery-spacers-screwing

Ну а тепер момент, якого я особисто, не знаю чому, дуже чекав. Може через те, що коптер починаєє ставати схожим сам на себе :)

Вопшем – прикручую руки-промені за допомогою M2,5 шурупів:

DJI-Arms-screwing

Прикручувати спочатку потрібно до нижньої пластини рами. При цьому варто впевнитись, що всі дроти проходять між рамою та променями, перед тим як закрутити шурупи (кабелі живлення ESC, кабелі управління ESC, силовий кабель батареї, кабелі від Naza VU:

DJI-Arms-screwing2

Прикручую мотори, обрізаю проводи, і припаюю 3,5 мм конектори-бананчики для з’єднання з ESC:

TBS-discovery-motors-screwing

Про всяк випадок відео – як просто припаювати 3,5 булет-конектори:

З’єдную мотори та ESC. На даному етапі порядок підключення дротиків не важливий, пізніше до цього повернемось. Та причіпляю ESC і Naza VU до променів за допомогою капронових стяжок:

TBS-discovery-ESC-zip-tie

Далі прикручую до моторів пропадаптери (йдуть в комплекті з моторами):

TBS-discovery-propadapters-screwing

Увага! Пропелери прикручувати ще не час!!! Це може зашкодити вашому здоров’ю

2 comments

  1. FPV Kiev   •  

    Хехе, привет тёскам :)
    Отличный блог, подробные технические детали, во время сборки коптеров обычно на это время не остаётся ;)

    • kobi   •     Author

      Привіт!

      Дякую за комплімент. Насправді часу дійсно мало, тому я публікації пишу вже після того, як коптер зібрав. Все-одно користь з того є :)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>